تبلیغات
الی عروسک
قالب میهن بلاگ قالب میهن بلاگ download  قالب بلاگفا قالب وبلاگ قالب پرشین بلاگ اخلاق اسلامی قالب بلاگ اسکای

الی عروسک
از مردم طماع راستی مجوی و از بی وصل وفا مخواه.
نویسندگان
نظر سنجی
لطفا نظر خود را راجب وبلاگ بدهید؟





اگر شما هم دچار چنین وضعی شده اید، در اینجا توصیه های متخصصین را برای کنترل اثر چنین وضعی را بریتان می آوریم.
استفانی میدلبرگ، متخصص تغذیه در این باره می گوید: تا می توانید  آب بنوشید،  به جای قهوه، در هنگام عصر چای سبز بنوشید. پس از شام، آب گرم با لیمو بخورید. "همچنین   مصرف یکی از کربوهیدرات ها را قطع کرده و اگر ممکن است  بدوید حتی به اندازه 20 دقیقه."

استفانی میدلبرگ برای جبران یک روز پرخوری ، برنامه غذایی زیر را پیشنهاد می کند: 

صبحانه :
روز را با پروتئین و میوه شروع کنید( به طور مثال دو تا تخم مرغ - به هر شکل- با یک میوه) اگر تخم مرغ  دوست ندارید یا وقتش را ندارید، می توانید از  ماست خامه دار به علاوه یک عدد میوه استفاده کنید. یا به جای اینها،  می توانید  یک غذای درست شده با ماست، 5/1 فنجان میوه، دارچین،  کمی شیر و یک قاشق غذاخوری بزرک(تخم کتان).

 ناهار:
یک ماده پروتئینی به علاوه   سبزیجات مثل سالاد ماهی تن، سالاد تخم مرغ، املت سبزیجات و از این قبیل.
عصرانه و تنقلات: یک اونس(28 گرم) آجیل و چای سبز.
شام: پروتئین به علاوه سبزیجات و سیب زمینی  پخته.     
                                  
 تنقلات شبانه :
میوه به علاوه آب همراه با لیمو( اگر گرسنه بودید کمی ماست هم بخورید.
استفانی در پایان می گوید: توجه کنید که برگشتن به شرایط قبلی کمی بیشتر از زمانی که صرف اضافه  وزن کردید، طول می کشد بنابراین فورا روی ترازو نروید!




[ یکشنبه 5 تیر 1390 ] [ 02:46 ب.ظ ] [ الی عروسک ]

درباره وبلاگ

موضوعات
آمار سایت
  بازدیدهای امروز : نفر
  بازدیدهای دیروز : نفر
  كل بازدیدها : نفر
  بازدید این ماه : نفر
  بازدید ماه قبل : نفر
  تعداد نویسندگان : عدد
  كل مطالب : عدد
  آخرین بروز رسانی :


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

FreeCod Fall Hafez

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس